Jag är ju på semester i Florida och jag tror inte att jag sagt det förut men men ialla fall.
 
och HAN är på semester i Paris såå det är ganska segt....
Men jag är nu på hotell rummet och har gymmat ganska hårt idag.
satsar på big butty bitches ;)
 
 
Haha nej men aa
I alla fall...
jag ska försöka att glömma HAN även fast det kan bli svårt jag ska försöka att ignorera honom på kik as länge 
även om han hatar svår flörtade tjejer i dont give a fuck jag älskar att vara svår flörtad ;)
 
Jaja just nu så gör jag inhget annat förutom att jag skriver på bloggen och stör mig sjukt mycket på något som låter utanför hotellet!! Det typ låter as högt! (( haha jag är typ kärring redan))
 
aja jag ska typ gå och lägga mig nu men vi hörs imorrn godnatt
Btw såg snyggaste kille på stranden idag!!
Vill, men kan inte haffa :/
 
Enjoy Life
Childhood
 

Kommentera

Publiceras ej