Jag spelade in massor av meddelanden till HAN så att han skulle få höra dem när jag var på semester.. men han typ lista ut det och hörde dem fast han tyckte bara att jag var gullig och berättade att han kände samma sak! OMG IM SO HAPPY tänkte jag fast jag var mest chockad men super glad! Så där satt båda as glada för att vi kände likadant.
Ingen av oss kunde typ sluta skratta.. :) fast nu har jag ett problem..
Nu har HAN åkt till Paris men han sa att han inte skulle haffa någon annan tjej för att han typ gillade mig men det är inte problemet det var bara gulligt. Problemet är att jag saknar honom och kan inte sluta tänka på honom!!!
((PANIK))
Jag vill typ ha något serriöst med honom men jag är lite orolig att han tycker att jag suger på att hångla eftersom
att det var hur länge sen som hälst jag hånglade kanske får ta in R ;) haha nej men jag  vet inte hur jag ska göra jag får nog googla det... LOL så patetisk jag är aja jag bryr mig inte..
 
GOOGLE:
det är lätt följ bara med din partner.
 
 
Tack för hjälpen!!! sämsta tipset ever. 
 
Jag vill verkligen inte göra bort mig.''
 Jag tror att jag typ är kär i honom eller alltså jag blir glad varje gång jag hör HANS röst.
Jag vet att jag låter såå patetisk men det är så jag känner.
 
 
 
 
Nu är det den 23 december 2013 och jag har fått de sämsta presenterna ever. Syster 1 tycker också det det jag blev bara glad för vissa saker. ( inget av det var från mamma eller pappa jag som hade köpt fett grymma presenter till dem. Mormor och morfar köpte typ alla grymma presenter.
Aja jag borde nog gå nu hejdå puss puss :D ( Jul maten var såååååååå god )
 
Enjoy Life
Childhood

Kommentera

Publiceras ej