Idag är det december ,den 25 ,juldagen. just nu ligger jag på mitt och Syster 1s hotellrum. jag älskar vårat hotellrum.
Det finns fett snygga killar i min ålder men jag kan inte haffa någon eftersom att HAN inte haffar någon. Vi e inte ihop men det är repektlöst och elak. Fast jag undrar om jag kommer att ångra det eftersom att jag vet inte om vi kommer vilja ha något serriöst. Aja jag pratar om HAN i varje inlägg så det här är det sista jag kommer att skriva om honom i det här inlägget: KIK: 
 
JAG - Hejdå hare bra i Paris kommer att sakna dig :)
 
Jag är frammme nuu <3 - HAN
 
saknar HAN inte mig eller vadåå aja han kanske inte gör det aja
 
that remains a question
 
Jag är ialla fall väldigt nöjd med mig själv idag.
 
Jag gick upp prick 10.29 ..efter att Syster 1  försökt att väcka mig ett par gånger men aja..
 
Sedan åt jag frukost och solade ett tag. (har redan fått en liten bränna)
sedan chillade vi och jag sprang på stranden och blad villegerna i 23 minuter i sanden det var fett jobbigt.
(sträckan var väll tot ett par km)
 
Sedan simmade jag ett tag eftersom att jag var varm. (det var mega kallt i vattnet dock så jag gick upp ganska fort)
 
 
 
 sedan sol torkade jag och gick sedan upp och badade och dushade.
efter det handlade vi mat. När vi skulle ha drinkar och middag va jag fett trött men jag hade en fett sassy/snygg outfit.
 
kanske inte som den på bilden men.... ändå aja nu ska jag typ gå och lägga mig och imorrn ska jag gå upp runt 8 
och äta frukost och springa hade jag tänkt såå hejdåå <33

Kommentera

Publiceras ej