Idag är jag over ecxited!! Jag är sååå glad, det är jullov nu och hittils har allt fallit på plats.
Jag har fått en ny dator som jag nu skriver på, vi åker på semester om 4 dagar och jag har en kille jag gillar.
Dock så vet HAN inte om det och HAN är typ min bästa kill kompis (typ riktiga bästa vän) men inte kär jag är bra intresserad av HAN. Men, men ..... Idag skulle jag ha gått på fest på X men jag bestämde mig för att jag skulle stanna hemma jag vistte hur det skulle bli: bli full , ha kul , ha tråkigt , ha kul igen , träffa nya folk osv.
Jag orkade bara inte med det + att jag hade lovat att stanna hemma. Men imorrn ska jag ha kul jag ska julshoppa 
med L. Lite sent? jaa men jag glömde bort att köpa. Så här kommer det nog bli:
 
Mamma: Örhängen + kanske ögonskugga + andra smycken , pris?
 
Pappa: Powerpack  kjell o co 179kr
 
Syster 1: Cubus mössa med print + choklad + låda osv typ 170kr
 
Syster 2: ? ingen aning någon leksak förmodligen något roligt på tgr.
 
Mormor: tangle teezer 69,50kr
 
Morfar: persika godisar (hans favorit) pris?
 

Aja juste jag glömde berätta vad jag gjorde idag.. jo jag hade jul avslutning i en kyrka
i stan och sedan fikade jag med kompisar etc. 
 Sedan så åkte vi  (B,F och jag ) och träffade 9 kill och tjej kompisar. Sedan hade jag spa tid så jag var tvungen att dra hem. När jag var hemma
berättade jag om mina betyg, jag hade höjt mig i 5 ämnen men också sänkt mig i 3... Jag fick E i svenska!!!
Av våran häxa till lärare såklart.... Jag som precis innan hade varit jätte trevlig och sagt god jul och gott nytt år osv... SÅÅ Irriterande sedan så softade vi och spelade uno mormor vann... Men jag kom 2a!! Snart ringer förmodligen HAN för att prata. Just nu kollar HAN på film. Creep att jag vet det men HAN sa det det är därför jag vet det.
Aja det här var min dag.
 
Godnatt och godjul blogg så hör vi imorrn ;) 
 
Enjoy life 
Childhood

Kommentera

Publiceras ej