Nu är jag såå trött så det är helt sjukt jag ska upp 8 imorrn igen (jag gjorde det den här morgonen)
Idag gick jag upp 8 på morronen och gick ut och joggade sedan simmade jag längder i poolen. Jag åt frukost och gick sedan upp med frukost till familjen ((hemma gjord dåråå)) "WIFEE"... nej skoja
men ialla fall sedan solade jag fett mycket, har fått värsta brännan. Vi shoppade också idag asså det fanns så 
groteskt fula grejer så det är helt sjukt så det blev bara en starbucks frappuccino.. 
 
gott gott
 
AJA sen gick vi på restaurang jag gick i high heels det var ju en pain in the ass.
 
 
random bild? ja vet men det var typ första bilden jag hittade på google
 varför lägger jag inte upp egna bilder?
jag är anonym, och skulle vilja stanna anonym :)
 
Blev inte så nöjd med outfiten heller igår va den:
 
Idag var det:
 
 men men man kan inte alltid ligga på topp.
Om ni undrar varför HAN inte är med i det här inlägget så är det för att jag inte tänkt på honom idag.
Men imorrn är en annan dag eller hur? 
 
Nu är jag  ialla fall hemma, på hotellrummet och softar så det är najjs,
förutom att jag är suuuuuuper trött så ska typ snart gå och lägga mig 
godnatt 
 
 
Enjoy Life
Childhood

1 kommentarer

Emilia

27 Dec 2013 18:15

Vem är han?

Kommentera

Publiceras ej